Info & Service

LeuksteHorloges.nl heeft service hoog in het vaandel staan. We hopen erin geslaagd te zijn u een overzichtelijke en gebruikersvriendelijke webshop aan te bieden, met een ruim assortiment leuke en betaalbare horloges. Op deze pagina vind u o.a. informatie over:
- Uw keuze maken in de webshop
- Het afrekenen van uw bestelling
- Verzend- en handlingkosten
- B.T.W.
- Levertijd
- Orderbevestiging
- Afleverbon
- Garantie
- Uw bestelling afhalen
- Ruilen

Uw keuze maken in de webshop
Op onze homepage staan altijd een aantal horloges afgebeeld die u direct kunt aanklikken voor meer informatie en bestellen. Aan de linkerzijde (linksboven) kunt u een keuze maken uit de diverse soorten horloges die we verkopen. U komt vervolgens in de door u gekozen afdeling. Hier staan de horloges overzichtelijk met foto, omschrijving en prijs vermeld. Als u een grotere foto wilt zien, klik dan op het horloge of het vergrootglaasje. Van bijna ieder model kunt u ook een tweede foto aanklikken, van opzij gefotografeerd. Wanneer u op "meer info", wat onder ieder horloge staat klikt, dan krijgt u meer informatie en u kunt hier het horloge toevoegen in uw mandje. Ook kunt u uw keuze toevoegen aan z.g. "favorieten". Hier worden uw favoriete horloges bewaard, zodat u op ieder (later) moment direct deze horloges weer terug heeft op 1 pagina, zonder (opnieuw) zoeken. U heeft steeds de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen.

Het afrekenen van uw bestelling
Uw bestelling(en) vind u terug in uw
mandje. Als u op de knop "afrekenen" klikt komt u op de overzichtspagina, daar staat uw complete bestelling met verzendkosten vermeld. Ook staat hier de B.T.W. apart vermeld. (21% inclusief). Als alles klopt, dan klikt u op de knop "veilig bestellen", u maakt dan verbinding met ons ordersysteem. Omdat Santu onze betalingen afhandelt, ziet u o.a. het logo van Santu op deze pagina. Vervolgens dient u te selecteren hoe u wenst te betalen. Dat kan op 4 manieren: Met iDEAL, PayPal, creditcard of per bank overmaken. Tot slot vult u de gevraagde informatie in onder "factuuradres". Het is ook mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren. In dat geval geeft u dit aan (aanvinken), zodat u hier het andere afleveradres kunt invullen.

Verzend- handling- & administratiekosten
De verzend- handling- & administratiekosten bedragen voor 1 horloge: E 3,36 Voor 2 t/m 4 horloges: € 4,08 Voor 5 of meer horloges of wanneer uw bestelling als pakket moet worden verstuurd: € 5,51 met DHL, levertijd: 1 tot 3 werkdagen of € 6,26 met PostNL, levertijd: de volgende werkdag*. Het bedrag is opgebouwd uit portokosten (PostNL of DHL) en € 1,20 handling- & administratiekosten. Deze bedragen worden als verzendkosten apart vermeld bij uw bestelling.
* Mits op voorraad en op werkdagen voor 16.00 u. besteld.
O clock horloges, losse bandjes, losse uurwerken, kinderhorloges en bijvoorbeeld een batterijtje wegen minder, zodat we deze voordeliger versturen. Bij het betaalproces krijgt u automatisch de voordeligste verzendkosten te zien. 

B.T.W.
Alle in de webshop vermelde prijzen zijn inclusief 21% B.T.W. Dit bedrag wordt apart vermeld bij uw bestelling.

Levertijd
Als uw betaling bij ons binnen is, versturen wij direct uw bestelling. Uw bestelling wordt bezorgt door PostNL of DHL. Als u met iDEAL, PayPal of Creditcard betaalt dan wordt uw bestelling de volgende dag geleverd.* Bij (vooraf) overmaken per bank is de levertijd 2 tot 6 werkdagen later.*
* Mits op voorraad en op werkdagen voor 16.00 u. besteld.
Wanneer uw bestelling (gedeeltelijk) niet voorradig is, laten wij u dat zo snel mogelijk weten per
e-mail. Wij krijgen iedere twee weken nieuwe voorraad en bestellingen binnen, en zullen uw bestelling hiermee alsnog uitvoeren. Dat betekent dat een niet voorradig horloge met een levertijd van 2 tot 13 dagen geleverd wordt.

Orderbevestiging
Direct na uw bestelling ontvangt u een bevestiging van uw order per e-mail. 

Afleverbon
Wij verzenden uw bestelling samen met een overzichtelijke afleverbon.

Garantie
U heeft 1 jaar garantie op uw aankoop, op de uurwerken van Esprit, Q&Q en Guess 2 jaar. Uitgesloten van garantie zijn: Glas, horlogeband. O clock bandjes: 6 maanden, m.u.v. schade/scheur rondom gat bij knopje uurwerk. O clock uurwerken: 1 jaar, m.u.v. horlogekast, draaiknopje op kroon en/of foutief gebruik. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, stuurt u dan het horloge goed verpakt, voorzien van de reden waarom u aanspraak wilt maken op de garantie, samen met uw afleverbon en voldoende gefrankeerd naar ons adres zoals
hier vermeld. Wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte of beschadigd aangekomen horloges. 

Uw bestelling afhalen
U kunt uw bestelling ook afhalen. U betaalt u dan geen verzendkosten.
Graag vooraf even contact
opnemen, omdat dit alleen op afspraak mogelijk is. 

Ruilen/Retourneren
Uw aankoop ruilen is mogelijk binnen 14 dagen. U dient dit schriftelijk kenbaar te maken per
e-mail of per brief. U stuurt het horloge goed verpakt, samen met uw afleverbon en voldoende gefrankeerd naar ons adres zoals
hier vermeld. Wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte of beschadigd aangekomen horloges. Het horloge dient in de originele ongeopende verpakking, ongeschonden en ongebruikt te zijn. Vervolgens kunt u een andere keuze maken, indien nodig met een bij- of terugbetaling en de benodigde verzendkosten of u kunt uw aankoopbedrag retour ontvangen. In dit geval berekenen wij € 5,- handling- en administratiekosten, welke worden verrekend met het aankoopbedrag. Afgeprijsde producten vallen hierbuiten.

Leveringsvoorwaarden
Klik hier voor onze leveringsvoorwaarden

Disclaimer
Klik hier voor onze disclaimer